Klachtenregeling


Heb je een klacht dan kun je gebruik maken van een klachtenprocedure. Graag vind ik samen met jou een passende oplossing zodat de klacht naar tevredenheid opgelost kan worden.

 

Neem altijd eerst contact met mij op. Ik sta open voor jouw bevindingen en heb er vertrouwen in dat we er samen uit komen. Je kunt via info@bijsimon.nl contact opnemen. Vinden we geen passende oplossing voor de klacht dan kun je bij het GAT jouw klacht voor leggen. 

 

Als erkent CAT-therapeut valt Bij Simon onder het GAT-Wkkgz klachtrecht en GAT-tuchtrecht bij de Geschilleninstantie Alternatieve Therapeuten (GAT). GAT is een rijks erkende en volledig onafhankelijke Wkkgz geschillencommissie.

 

Voor meer informatie over de klachtenregeling bekijk je de website www.gatgeschillen.nl.

 

Hopelijk komt het nooit zover, maar Bij Simon voldoet hiermee aan de nieuwste regel- en wetgeving van klachten en geschillen in de zorg.